Ini Wilayah Hijau: Gambar manja di facebook, auwwww


22 February 2012

Gambar manja di facebook, auwwww

Assalamualaikum,

431381_191127484325412_100002844852609_286125_1175257225_n

**sharing is caring**

Komen
5 Komen

5 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Xpernah letak gambar sendiri kat FB...

fazilzura said...

hish menakut kan ..

kite bnyk gmbor manje akil ..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

I klu FB insyaAllah tak risau sbb dah tak aktif sgt, yg tinggal cuma gambar kuih je kat sana... cuma blog je, ada tak gambar2 I yg gedik2 manja ye Hany? Takde kot kan? Hehe..

Ardini Humaira said...

Astaghfirullahal'azim.. semoga kita jadikannya sebagai iktibar...

Irfa said...

dalam fb xde gambar manja.tapi pssowrd fb dan blog sy je yg tahu.kalau umur x panjang xde sapa tahu mcm mana nak tutup blog n fb ni
huhu