Ini Wilayah Hijau: Aku yang Ganas ker???


12 July 2012

Aku yang Ganas ker???

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

Assalamualaikum,

Semalam, elok jer tarik pemegang pintu kereta tuh, tiba tiba ketakkkkk, siot la patah pulak pemegang pintu kereta tuh. bukan sekadar pemegang, malah itulah untuk buka pintu kereta. hadeihhhh…Dia punya patah tu macam benda tu nipis jer.

524195_497738800240614_676102559_n hamek ko…patah terus

rasa macam hany lak yang ganas. bukak pintu sampai pemegang patah. ni kereta proton yer, tahyah tanya biar hany bagi tahu;).kereta ni dah masuk 3tahun lebih la. tapi, dari apa yang membe membe hany cakap, kereta diorang pun alami perkara yang sama jugak.

7-12-2012 9-44-30 PM

7-12-2012 9-45-58 PM

DAh pergi tukar tadi, sapsasoi RM35.Tapi cacat sikit la sebab kaler hitam. hurmmm nak buat camno, kalau tak tukar bukak kereta dari dalam, kena masuk sebelah kiri dulu then bukak dari dalam. Leceh pulak kan,nak nak kalau sorang jer pergi mana mana kan.

Takper lah, nak buat camno kan.

Komen
30 Komen

30 comments:

etuza said...

alamak, apapun dah tiba masa tu rosak, secara kebetulan lah tu, usah fikirkan sangat ya.

Chic Na said...

silap orang protong la tu kot sbb ramai kawan2 hany yg terkena jgk tu. huhu..

Fiza Amran said...

jgn risau hany.. fiza pun mengalami kejadian yang sama...kete proton mmg gitu heee

Fiza Amran said...

jgn risau hany.. fiza pun mengalami kejadian yang sama...kete proton mmg gitu heee

Fiza Amran said...

jgn risau hany.. fiza pun mengalami kejadian yang sama...kete proton mmg gitu heee

Deqla manjew said...

ish... proton mmg jenis x kuat yer?? tak pernah lak alami camni..keta arwah ayah pun takde lak camni...proton apa ni??

Dieyna said...

tak ganas mana tu.. hehe

MommY Nayli said...

biasalah...dugaan nak rayo...mcm2 patah

cendol said...

oh ingtkn tuannye yg ganasss..hehe sabo je la..proton dah reput ke hape ntah ye

Ardini Humaira said...

hehe kete nak bermanja2 la tu

Yumida said...

haha...ganaz teramat...
gerun jgk nk bukak..mana tahu tompang keta org tetibe patah gitu..x pasal2 kita dikatanya tangan besi..hehehe
klo de remote control utk buka pintu keta kan bez kan sis..cam robot lak

are_lin@yu said...

mak aiii cmna lh pth tu sis..first time ayu tgk ni..hehe

Mrs Velentine said...

mungkin dh sampai masa utk rosak kot

AzuraFazil DIN said...

ayokk cmner leh patah tu ..

tp normal ler keto msia kan

syalinda johari said...

kakakakakakka..aritu kereta fendy...proton memang ahh

Si Matatajam said...

Ni proton apa na? M guna wira, tak pernah la jd lagi..

ozzy said...

barang skrg ni mmg x tahan lama bkn kereta proton je kereta lain pun sama cuma disebabkan persepsi kita pada proton maka bila berlaku je kerosakan kita terus maki hamun sekaligus memburukkan lagi imej proton

lelamaisara said...

ramai orng kena mcm tu la..hee.kete proton gak

Nyue said...

masalah kete rsnya...ramai yg kne cam tu....mayb da expired kot barang tu..tp ada ke?hehehe

Hanis MY said...

rasanya masalah kete tu, huhu sian hani kena g tukar, iyelah ssh jugak time keluar sorang2 tu... take care hani!

Cik Nur said...

bukan kata kawan hany, kawan nur pun ade yg jadi mcm ni..!
bukan salah kita, tapi protong laa...

Wanieys said...

xpenah lagi alami mcm ni...kualiti bahan xok la tu...tu sebab senang patah hihi

Masha Meisters said...

hehe...biasalah...mknyer tu memg dah mintak yang baru kan...hihi

Yana Libra said...

saya pun guna kete proton, tp mmg tempat bukak dia warna hitam..huhu..jadi kalau patah, xnampak beza kot pas dah tukar pun..harap2 tak patah lah~~~

Chic Na said...

cik na buat sendiri la watermark tu hany. hikk..
suka yg simple2 je. kalau order mestila lg cantik. :)

~Sweet Honesty~ said...

sweety pn gune proton..tpi blum ada msalah lagi..mgkin msh baru kot..

Diela Zaimi said...

kete akak org pun sama hany...ni bdk kecik je yg bukak pun...tetiba patah...sian kena marah...tp bila fikir blk bukan silap anak dia tu...tah2 maybe sbb benda tu mmg dh nak patah kan...kalo fikir logik takkanlah bdk kecik sekuat itu..nmpk sgt kurang kualiti...

dyabunga said...

kereta ayah dya pun pernah kena..huhu

9n0L4 said...

mak oiiiii. boleh thn ganas jugak ye. hehe.

rizal mohd said...

aku punya patah dalam..pagi nak pegi keje lak tu...ni nak g tanya proton...adui...duit lagi..