Friday, August 29, 2014

Rindu QoQo Stevia

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

Assalamualaikum,

ANA EDAR akan mengeluarkan produk minuman coklat iaitu Rindu QoQO Stevia. InsyaALLAH... rasanya pasti boleh menandingi rasa Milo yang selalu kita minum tu.



Apa yang bagus nya mengenai Rindu QoQo ni adalah menggunakan pemanis STEVIA, yang mana sangat sesuai untuk pengidap kencing manis. Ianya bukan lah pemanis gula biasa. Rindu QoQO juga mengandungi KURMA, yang mana kita semua sudah ketahui akan kebaikan Kurma ni kan. Bagus untuk otak anak anak kita. Yang beshnya Rindu QoQo ni dah memang manis,so tak perlu letak susu or gula dah.  

Produk ini akan dilancarkan pada 6september ini. Jadi pre-order telah dibuka bermula hari ini. Kalau ada yang berminat boleh la hubungi hany yer 019-9597323. 

Harga untuk Rindu QoQo ini adalah RM24, 800gram. InsyaALLAH amat berbaloi untuk wang anda, lagi satu ANA EDAR adalah syarikat 100% Bumiputera dan 100% syarikat Muslim. Mari kita sama sama support produk Muslim. 

6 comments:

Ena said...

hehe..

dah macam kopi senyum juga la ni kan.. tp yg tu dalam paket. yang ni dalam bekas.. ada rasa lebih kurang ke rasa lain macam? hehe..
mcm berminat je..

Rohani Hashim said...

Ena,
Yang ni minuman coklat bukan kopi. Mungkin lain rasanya.hehe sbb xpernah minum kopi senyum. Pekat dia setanding milo. Dannn takperlu tambah gula atau susu dah. Jimat ;)

Unknown said...

Stevia tu pengganti gula kan? Macam sedap je tengok. :)

Rohani Hashim said...

@Tim
Yer stevia pengganti gula, elok kalau yg ada kencing manis. Ha yang ni xperlu add susu or gula dah, memang dah sedia ada manis.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Pasti sedap dan menyihatkan!.
Moga bisnes Hany terus maju.

Rohani Hashim said...

@MM,
InsyaALLAH MM...aamiin

~TQ Dear~

Followers