Ini Wilayah Hijau: Kurangkan Kahak Serta Asma......


18 January 2015

Kurangkan Kahak Serta Asma......

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

Assalamualaikum,
Haaa nak bercerita pasal.Qaseh Junior & Asma. Hehe bukan nama orang yer, tapi asma yang semput tu lah. Tak tahu camne ejaan betul. Athma kot. Tapi yang pasti bunyi lebih kurang lah yer ;)

Alhamdulillah, hany terima feedback Qaseh Junior ni membantu anak anak.yang ada masalah asma ni. Memanglah minum sekali tak pulih terus, Junior ni bukan ubat...tapi feedback bagitahu berkurangan lah. Dah nama makanan tambahan kan, dia membantu bukan menyembuhkan terus. InsyaALLAH slow slow makin kurang...aamiin.


Alhamdulillah...
Dengan izin ALLAH serta berkat istiqomah dalam mengamalkan junior, asma semakin berkurangan. Ini feedback dati customer yang bagi anak dia Qaseh Junior ni...

Selain tu, ada juga feedback kalau anak selalu selsema, berkahak ni, alhamdulillah dengan amalkan Junior ni, kahak senang keluar. Kadang kadang anak batuk pun, senang je keluarkan kahak tu. Yer lah budak kan mana reti lagi nak keluarkan sendiri.




Untuk info, Qaseh Junior ni saiz 420ml, boleh diberikan pada budak berumur 1tahun sehingga 12tahun. Masuk 13tahun start ambil Qaseh Kekanda/Adinda lah yer. Harga sebotol Rm60, kalau sebotol ni boleh tahan ke 2bulan untuk sorg budak. Kalau baby sorg budak sorang pun masih boleh tahan 2bulan...

InsyaALLAH, kita ikhtiar dan usaha kan. Tak rugi amalkan makanan tambahan berasaskan makanan sunnah ni banyak kebaikan serta khasiat nya. Antara kandungan Junior adalah kurma,madu,buah tiin, buah zaitun, arabicgum/almanna, air zam zam, zafran, habbatussauda, pegaga, bayam...

Sebarnag pertanyaan, info mahupun nak mintak harga qaseh sayang, roger hany yer: 019-9597323.



Komen
4 Komen

4 comments:

Najib Ariyan said...

mungkin saya kena cuba ubat ni sebab rasanya sejak bela kucing ni saya kena asma yg tak kritikal...

terima kasih sharing info

Rohani Hashim said...

@najibaryan
Pm me 019-9597323. Utklelaki dewasa boleh guna qaseh kekanda.

Cik Sal said...

waa bolehlah cuba ni,eryna pon tengah batuk , selesema

Rohani Hashim said...

Ciksal,
Bokeh cuba beri. IbsyaALLAH byk manfaat. Lagipun qadeh junior ni xde bahan kimia. Tu yg yakin tu...