Ini Wilayah Hijau: Piala Malaysia...


07 November 2009

Piala Malaysia...



now 10.59,
keputusan rasmi Kelantan 1, Negeri Sembilan 3....

ok, hany agak berani nak bercrite pasal bola nih...hehehe...bukan nya hany nih follow sgt pon psl bola nih, tapi ade la sikit2...time tgk tuh tahu laaa....hehehe...

utk Piala Malaysia nih,
hany mmg tgk dari awal permainan...tapi sebenarnye, tgk xtgk pndang xpndang tibi tuh, sbb tgh online, tp mendengar la segala galanya...secara general nya hany tgk...pertahanan Kelantan sgt lemah....wahhh ko hany dah pndai mengomen lak yer....

eh, betol la...cth ade 1part tuh smpaikn 4org perthanan kelantan control 1org pemain n9 yg mara ke gol kelantan...tp itu pon pemaen n9 still lagi bley bolos....so ape kata korg? sah sah la kan pertahanan lemah kan....tapi okla utk kelantan sbb nya xla pulang dgn 'telor' kan, ada gak 1 kan...ok la...

tapi,
yang xbeshnya...penyokong Kelantan nih, adeihhh memang xley wat ape ar...mmg dah mcm tuh dorg nye attitude kan....(wahh ko hany ade je yg berapi ngn karya ko nih).... sepjg yg hany tgk... bukan setkt baling botol, baling batu, mercun...pastu siap bakar kain rentang ;agik...adeiihhh...

psstttt, korang nak tau tak?
saat nih, hany minom air hubby buatkan...biase nya hany buat...mlm ni spesel dia layan hany...
dia ke dapur smbil mulut mengomel...

"owhhh...stress molek..." pastu...
"b nk buat nes ni, nk susu ke o?" (ha, biase dia akn suruh hany buat...hahaha)

kan besh tiap2 hari dia stress...mesti dia buat seme keje....huhuhu, amboi hany, sape isteri nih..;)

umm,
ok la...hubby nk berladang lak..need to go...daaaa
Komen
0 Komen

No comments: