Ini Wilayah Hijau: MAKAN


25 November 2009

MAKAN




dari last week lagik hany n aina teringin nk makan steamboat....hahaha ko teringin lagik hany, dah bedal makan kt flaming hari tuh bagai nak rak...teringin lagik...dasar kuat makan btol...

kitorg teringin nk try steamboat kt UBI KAYU...so malam ni tercapai la hajat kami...kami pergi bertiiga, hany, aina n filah...masa nih tgh lapo x agak nih...kitorg order set utk 2org....huhuhu xmoo tamak kan nnti terlobih lobih plak...mmbazir...padahal dlm hati masing2, cukup ker nih, cukup ker nih...dgn sorg2 tgh lapoo xagak nyer...tp semua diamkn diri jer....

punyala lame menunggu...mak aihhhh...agaknya br g tangguk udang ngn sotong kot...hahaha...tp xper, kami bersabau je la...sbb dorg pon bukannya specialist in steamboat pon kan...tapi kt sini bagus laaa...dia nye menu sgt pelbagai okeyyy...ada ubi kayu rebus, ubi kayu goreng, ade pulut kuning ngn rendang, ada lempeng, ada spageti, ada sizzling meee, yang goreng2 mcm kedai laen tuh mmg ade la kan...ha roti jala ngn kari ayam dia, mmg superb...hahaha see rohani mmg kuat makan...dia dah cube byk makanan...

jom layan gambar...



 

 

 



 

 

 


ni lak, pic utk makanan laen laen nyer...pic roti jala xjumpe lak...da slongkar dah...huhu xpe next time hany g mkn hany snap lagik k...











okeh..xlarat tgk gmbow mkann nih...dah la perot tgh kenyang bangat nih...




Komen
0 Komen

No comments: