Semakin hari semakin kuat daku merasai nya...
semakin hari semakin ia mencengkam di jiwa...dihati...
walau cuba daku melupakan nya...
walau cuba daku menempis nya...
walau cuba daku memikirkan hikmah disebalik keadaan ini....
tapi,
makin dicuba...
makin ditempis...
makin ia bersarang di hati serta fikiran ku ini...
sesekali...
terfikir untuk daku melarikan diri...
terfikir untuk melupakan segala yang ada...
terfikir untuk berhenti dari segalanya...
namun,
apakan daya...
diri ku begitu kerdil...
diri ku tidak berupaya untuk melakukan semua itu...
hanya padamu ya ALLAH...
ku pohon....
semoga semua ini berakhir....
dengan sempurna....
dengan redho dan restu MU....
~~ Ameen ~~
::: hany xsuke perasaan ini hadir...sekarang ni, setiap hari hany merasai...xsanggup dah nak hadapi seme nih :::
::: doakan untuk hany yer...ameen :::
- Subscribe to RSSkeep updated!
Monday, November 23, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Followers
Jalan Jalan
Popular Posts
-
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ • Assalamualaikum, lydia winter green hehehe, sekarang ni jatuh chenta dengan lyd...
-
Assalamualaikum.... Alhamdulillah...tahun ni dikurniakan rezeki yang sememang nya kami tunggu tunggu selama ini. Allahuakbar!!! Terima Qa...
-
1. Ape yg paling jauh dgn kita? 2. Ape yg paling dekat dgn kita? 3. Ape yg paling susah nak buat? 4. Ape yg paling senang nak buat? ./M...
-
Okeh...kali nih, hany nak join CONTEST lagik...ini adalah anjuran FCU COMMUNITY , dengar nya FCU COMMUNITY nih banyak anjurkan contest, ta...
-
Korang tahu apa itu MEMEK MEREKAH? shoootttt, harussss la hany tak tahu… sabor je la kan…. hany t...
Blog Archive
-
▼
2009
(236)
-
▼
November
(49)
- sunquick
- Pulau Duyong
- yeahhhh balek kampong...
- Balek Kampong...
- Octo from CiMB
- Murtabak
- MAKAN
- kejap je, mood bley berubah...
- ~~ Suker ~~
- Palace...part 2
- paha ayam
- tuesday morning....
- Semoga semua nya berakhir....
- Sebelom/Bangun Tido
- Masuk/Keluar Tandas
- Menolak Sihir
- Masuk/Keluar Rumah
- Ketika Resah/Sebak Dada
- Memakai Pakaian
- Ketika/Sesudah Makan
- Menaiki Kenderaan
- Terang Hati/Kejayan
- Mudah Menghafal
- 2jam di Palace of the golden horses....
- ~~ Brunch ~~
- Gigi yang 'kurus'
- Dapur gas elektrik...
- susahnya nak hapdet...
- suker sangat...ishhhh
- hari nih hari khamis...yeay!!!
- ~~ Teringat akan Zaman Persekolahan ~~
- Isnin-16.Nov.2009
- Akhirnya saya berpeluang memandu Camry WRQ itu... ;)
- Weekend...
- Nilai Spring Resort
- ~~~ TOLONG ~~~
- DANGAI
- 'Terputus hubungan' selama 12 jam
- SK----JB
- Piala Malaysia...
- Dating @Flaming...
- ~~ LAYAN SUAMI... ~~
- Minta Izin atau sekadar Bagi Tahu
- :: UAT ::
- Sedikit down.....
- Setiap pagi isnin....
- TAHNIAH to Nor Rosahaniza....
- Malashhh....
-
▼
November
(49)
Powered by Blogger.

No comments:
Post a Comment