Ini Wilayah Hijau: Kalau dah suka dan selesa...


21 July 2013

Kalau dah suka dan selesa...

Assalamualaikum,


Nak bercerita pasal kesukaan. Ada ker perkataan kesukaan? Hehe... Ni pasal tudung yang hany pakai tu. seriusly,tudung ni lah sekarang ni hany asyik pakai. Pakai lah baju kaler ape,kalau boleh masuk,hany rembat je tudung ni. 

Baju biru pun tudung ni,baju pink pun kadang kadang tudung ni. Ahaha...sebab suka dan selesa. Awning nya tu pun elok je. Dah basuh banyak kali pun,terkelepek masa jemur ker,tapi masih tetap elok. 

Tudung ni brand Nur Kasih. Hehe itu je mampu kan...tapi tu lah Nur Kasih ni,tak banyak keluarkan deaign berbeza. Design dia macam tu jugak. Tapi so far kaler dia banyak la. Hany cari la jugak kaler hitam ke,coklat ke...senang nak match dengan semua kaler, tapi tak jumpa. Pergi beberapa kedai pun,masih tak jumpa kaler hitam. 

Hurmm,baru ni ada la gatai tangan pergi ushar tudung tudung d'haja. Hahaaa tersenyum je tengok harga tudung nya. Design memang cantik la kan. Ada pulak kaler hijau yang hany kenan. Haisssh...hany ni pakai saiz L,kalau d'haja tu saiz S pun dah 2ratus lebih.saiz L??? 

Mungkin ada kot yang mampu milik. Tapi tengok di FB d'haja, macam mahal je semua kan. Dah tahu tak mamfu,diam diam sudey. Tengok jer lah...

- Posted using Blogger from my iPhone
Komen
10 Komen

10 comments:

Rosmiza Ali said...

Mieza plak duk sarung tudung syria 10 hengget je skang.. Senang, main sarung jer.. Kaler itam leh matching ngan baju kaler apa2 je.. Tinggal tukar inner je.. Heheh,,

Cik Nur™ said...

tudung 2ratus leih..??err...mmg mahal gila....

kalau pakaian yg kita selesa tu mmg a=kita akan pakai berulangkan. :)

cikcloudy said...

salam.. d'haja mmg mahal..tp geram gak tgk cantik2.. :)

Solehah Shamsuddin said...

Tudung D'Haja mmg mahal sbb popularkan tudung ni :)

anie said...

Saya rembat tudung kat desa murni ja. Stakat ni sgt selesa. Nak apa?!?! Dhaja. Pearl.ariani.fareeda fnj. Mcm2 ada.cuma kena amik masa lebih sket nk membelek..heeeee

Chic Na said...

kalau dah kesukaan tu mmg camtu.. hari2 pakai pun takpe sebab dah selesa kan..

SweetYatt said...

hani... the one yg hani pakai masa berbuka tu kak tie suka tengok...

Admin said...

hany,
sama la peel kita..tp aku lg teruk kot..byk2 tudung d beli.. kalo dh berkenan tu..mmg yg tu je la..sama gak kasut n baju..hehe..bile la nk berubah perangai tuh..

Azi said...

utk pengetahuan hany azi xpakai tudung awning...

9n0L4 said...

tudung yg 75 hengget pun mnelan air liur, ini kan pulak 200. huhuhu.