بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Tuesday, July 30, 2013

Si kurus telinga panjang, si gemuk telinga pendek…

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

Assalamualaikum,

hehe…mari tengok si kuruih dan si gumuk…

IMG_6092

IMG_6093

Haaa, itulah dia si kurus dan sigemuk. yang kurus tu telinga dia panjang, dan sikit intinya. Manakala yang gemuk pendek telinganya dan banyak inti nya. Dua dua nya hany yang buat, saja cuba kan. tapi standard punya, popia yang hany buat adalah yang si gemuk tu lah.nyum nyum nyum…

Setiap kali buat, mesti ada lebihan, jangan risau balang untuk rumah kitorang cepat je habis. Lepas terawikh mesti MZ akan kunyah kunyah sambil tengok TV.

Untuk bulan puasa, untuk raya ni…tinggal beberapa botol lagi tak setelkan. Tapi memang hany buat popia ni sepanjang tahun, bukan semata mata masa raya jer. Ada orang order, hany buat la…

Okaylah, tinggal beberapa hari jer lagi Ramadhan kan. Selamat berpuasa selamat berbuka dan selamat berbelanja raya.

2 comments:

syalinda johari said...

jangan lupa petang ni hantar si gemuk ke umah aku..wakakakaka...

Cik Nur™ said...

yg gemuk tu dah tentu puas mkn..

Followers