Ini Wilayah Hijau: Kerja Sekolah & PM Najib


13 October 2014

Kerja Sekolah & PM Najib

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •


Assalamualaikum,

Si abang gigih buat kerja sekolah. Kul1 balik sekolah,makan makan lepas tu kena paksa buat kerja sekolah.Kalau tunggu petang haruslah tak buat kerja sebab petang dah teduh mesti nak turun main main. So kena lah paksa buat kerja sekolah tengahari ni.


Budak kan...buat 2,3 huruf main main. Lepas tu sambung lagi. Haha biasalah budak budak kan.

Lepas tu si adik pulak tekun duk tengok buku Felda...duk cari gambar PM Najib. Haha mana Najib mana Najib...naseb lah budak kan. Di panggil la Najib jer ;)


Ibu dia suruh buat kerja kat rumah, tapi tak mahu nak buat rumah tok chik dia (rumah hany laa). Sebab nya kalau kat rumah dia tak boleh main main, nanti kena cubit. Nak sangat buat kat rumah tokchik, selagi tak siap...tak boleh balik rumah dia. Haha nasibbb...

Ragam budak budak...

Komen
0 Komen

No comments: