بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Saturday, October 11, 2014

Sole, Ikhtiar Utk Mereka Yang ada Kencing Manis

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •


Assalamualaikum,

SOLE adalah Pati Kristal Mineral semulajadi dari banjaran Himalaya yg mengandungi 84 mineral semulajadi hasil kajian klinikal yg telah dibuat sebyk 2 kali. Mineral2 ini amat diperlukan di semua peringkat iaitu tisu, sel, organ dan sistem badan utk prestasi kesihatan yg optimum. Kehadiran mineral juga perlu utk bantu tingkatkan daya serapan zat/ nutrien/vitamin dari pemakanan seharian kita.


Haaa ini lah rupa Sole. Alhamdulillah daripada feedback mereka yang amalkan Sole ni,alhamdulillah bacaan memang turun.
Hany yang ada GDM ni pun memang amalkan Sole ni. Alhamdulillah,setakat ni memang on diet la,mintak jauh dari suntik insulin tu. Scary weh. Amek darah hujung jari pun dah takut;). Ada sekali la bacaan naik tinggi sampai merah. Normal 6.7,hany punya naik 7.1. Gara gara tak pantang.

Yer...pantang tetap kena pantang. Amek ubat hospital pun tetap kena pantang,kalau bedal je semua..tak ada guna makan ubat kan. Tapi hany biasanya seminggu 3kali bedal nescafee ais. Haha giler kan, ada GDM tapi bedal jugak manis. Tak tahan laaa.




Ha ini antara feedback dari mereka yang amalkan Sole ni yer. Alhamdulillah ikhtiar dan usaha mereka ada hasil kan. Kencing manis ni nak kata baik dan terus tak ada memang mustahil kan. Wallahualam la kalau ada penawar yang boleh hilangkan terus kan. Tapiiii tak salah kalau cuba dan ikhtiar dengan Sole ni.

CARA MINUM SOLE:
- 5ml Sole ni dicampurkan dalam 1.5liter air masak.
- Minum campuran ni macam minum air biasa..amalkan je seharian.
- Juga boleh campur sole ni dalam air berperisa ker, dalam masakan ker.
- Boleh campur dalam air panas mahupun air sejuk.

Sekadar share benda yang bermanfaat... InsyaALLAH untuk kebaikan bersama. Aamiin.

Untuk info,harga Sole ni adalah RM52 1botol, 170ml. Roger hany 019-9597323 untuk harga membe ;) insyaALLAH....

No comments:

Followers