Ini Wilayah Hijau: Cute


13 October 2014

Cute

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •


Assalamualaikum,

Hari selasa kelmarin, hany ada jalan jalan di bandar KT tu. Sebenarnya nak jumpa sepupu ambil cheese tart, lepas tu mak hany suruh laminate ada doa apa ntah. Pening jugak kat mana lah yang ada servis laminate ni...hehe maklum la dah lama kan duk luar ni kan. Tiba tiba sepupu cakap di Pustaka Seri Intan ada servis laminate.

Haaa untuk info Pustaka Seri Intan ni bukanlah library macam biasa tu. Tapi ianya adalah kedai buku, menjual pelbagai jenis buku,alatan sekolah semua lah,beg sekolah,pen pensel buku latihan dan yang seangkatan dengan nya. Sementara tunggu siap laminate, hany pun pusing pusing la dalam pustaka ni. Saja jer kan nak tengok apa lagi yang menarik


Cute kan sticker ni. Ni macam smiley dalam weechat kan. Haha creative ok. Gerammm je tengok. Tapiiii idok la sampai beli kan. Dah lepas dah zaman zaman ni. Kalau beli pun mesti bagi kat budak budak ni.

Komen
0 Komen

No comments: