Ini Wilayah Hijau: jom layan gambar...


29 December 2009

jom layan gambar...

jom layan gambar...@Putrajaya...


 








 


mcm nak konvo jer...;)


 

 




Komen
4 Komen

4 comments:

Nani said...

cop cop !
soalan untuk en Zuki..
Pn Rohani nak jawabkan pun bole..hehe

adik lelaki tu yg bongsu ker?
adakah dia yang dok dlm buaian masa rombongan kitorang g umah ko dulu tu..?
adakah mungkin ..? aku kompius..ha ha

suamihanyisterizuki said...

hahaha,

cik ijo...
itulah adek bongsunye (setakat inilah) kuikuikui...

dah nak masuk darjah 1 dah cik ijo... yang kamu pigi dulu tuh taon braper?

Nani said...

wow...
terasa tua lak tetibe bila menengok adik ipar bongsu hany tu..
sebab masa kitorang g rombongan cik kiah dulu, rsnye dia baby lagik rsnyer, huhu
G masa kenduri kawen Jemi..
perghhh..
un'sangka'able sungguh :P

MZ said...

ye nani. tu la adik bongsu aku masa korg gi umah aku dulu time kecik lagik.

sok thun 2010... bertambah tua laa.. huhu..