Ini Wilayah Hijau: JAGA MARUAH SUAMI


15 December 2009

JAGA MARUAH SUAMI




Semalam, Isnin, 14-12,
hany gerak ke JB jam 6pg, kali nih ber2 dgn awang je coz ensharo kena g HQ dulu...so hany n awang bwk kete ensharo ke JB...

MZ hantar hany ke petronas, sbb awang xkenal umah...elok jam6 gerakla ke JB...MZ balek rumah, n kebetolan hari isnin dia cuti, habiskn AL dia...cian kan cuti tapi sorg2 kt omah...uhhh tetibe sedey..ish ish ish...so sowii b, nak buat cmno...

then, hany dpt sms dari MZ:

"B nak tido ni. Take care kt sana. Jaga maruah suami.love u.."

satu peringatan dari suami yg sayangkan isterinya...

of cozzzz la MZ risokn isteri kesygan dia nih kan...yer patot n perlu malah hak dia utk igtkan hany mcm tu kan. hany suke sgt bile dpt sms cmtuh, dia mengingatkan hany akan tanggungjawab hany, menyedarkan hany yg hanya adalah isteri dia...wajib bg hany menjaga maruah hany sekaligus maruah dia sbg suami hany kan.....


B, syg akan sentiasa iangat pesanan b ni, syg tahu tanggungjawab syg sebagai seorang isteri...b yakin dgn syg k. aperpon terima kasih di atas ingatan itu...syg tahu syg manusia biasa, yg mana sentiasa memerlukan nasihat, peringatan...lebih lebih lagi dari suami kesayangan...i love u....


sy yg punyer... ;)


Komen
3 Komen

3 comments:

dd dudu said...

so sweet ^^

em betol, nasihat dan pesan2an penting, sbb kadang2 kite terleka kan :)

suamihanyisterizuki said...

a'ah dd,
byk urusan harian yg melekakan, haha padahal diri sendiri yg leka kan...

huhu...

GadisHijau said...

isk..syahdunye entry ni ..

tp, en zuki pun kena jaga maruah pn hany gak,xgitew..?haha