Ini Wilayah Hijau: 4 bende...


07 January 2010

4 bende...

4 bende duniawi yg aku idam2kan selama nih..

1) laptop
2) sport rim
3) full adjustable suspension
4) iphone 3gs

yg pentingnyer aku xleh beli keempat2 bende tuh. so aku kena pilih. ade sape2 yg berminat utk bg nasihat bernas? :)











Komen
6 Komen

6 comments:

Nani said...
This comment has been removed by the author.
Nani said...

vote laptop..

sport rim, adjustable suspension tu membazir je, kosmetik..langgar lubang lama2 sok jahannam juger..
iphone 3gs pun sama, teknologi makin canggih, nanti lama2 ko pun bosan~
stakat nak 3g, hp biase2 pun ade 3g dah skang..

kalau laptop..byk kegunaannya, bole pakai lama,lg plak ko superb bab2 komputer ni, xde hal~
bole wat side income kalau rajin, dan aku tau ko pun mmg pandai cari keje2 luar ni, hehe
beli lah laptop yg bagus sket, tak rugi kot, bole sambung main Farmville, Cafeworld sampai muntah, haha~

MZ said...

berkobar2 semangat aku utk beli laptop bile baca pendapat yg tuntas ko tuh.. . aku xminat laptop yg low spec nih... hehe

btw, mana blog ko??

suamihanyisterizuki said...

huhu, bab maen farmville tu yg beshh tuh...

a'ah beli laptop je la...bab kata cik ijo tuh...nak beli tuh, carik yg hijau, ala kan skrg dh byk yg kaler2 tuh...br besh lagik puas hati...

pastu kan tom grey tuh tukar kan ke auto...senang bini nak drive...xyah la duk bebel je kt sblh tuh... amacam???

cik daisy said...

vote laptop.. keduanye iphone. dedua ni je yg bole dipakai & bawa baaanyyakkk manfaat. hehehe!

Nani said...

blog da tuka nama..nama glemer i.. naniklang ;p