Ini Wilayah Hijau: Selekeh sangat ke Hany???


05 January 2010

Selekeh sangat ke Hany???

hari nih hany kena tegur...
hahaha asyik kena tegur je kan...

"hany ni, x iron baju ke pegi keje?"
"ha, tudung tuh pon nampak x iron"

ok, hari nih hany pakai bj nih, mmg sengaja pilih baju nih, sbb xyah iron kan...


mmg nampak la kot kedutnyer...hahahaa


then keluar la ayat nih lagik selepas tuh...

"eh, berat hany sekarang berapa?" --> gua bley senyum lagik, xkesah pon soklan cmni...lantakkk ler
then,

"isshhh, ni xde anak lagik, baju x beriron, tudung xberiron..kalau dah ada anak..." --> gua senyum lagik, no heart feelinglaaa....

skali...

"ni, kalau mad jukie tengok ni, mesti dia kata...ishh bini aku nih..blablablablabla....." --> SENTAPPP gua k!!!

xtau apa nak gambarkan dah waktu ni...yang mampu hanya tersenyum...betol la kat FB ckp...tahun 2010 ni, anda akan sentiasa senyum....ameen...smoge hany senyum je dgn apa yang terjadi....;)

 


Komen
2 Komen

2 comments:

nadia said...

apa yg penting..kita hepi jadi diri sdirik...peace! ;p

Nani said...

aku kain xgosok xpe lg, boleh sembunyi dgn baju kurung..
jgn baju xgosok, haru biru dah tu..;p