Ini Wilayah Hijau: Xdapat pon...hurmm....


03 January 2010

Xdapat pon...hurmm....





hmmm,
hany still xdpt lagik apa yg dicari...huhu, gateiii...konon xdapat...hahaha padahal xcarik betol betol kannn...last skali hany g alamanda..mecoba utk carik..still xjompa...ade la 1handbeg yg hany kenan, tapi pemegang dia pendek, so xley galas laaa...dia nye bentok hany dah suker...so xbeli laa...nak gak carik yg betol betol kenan dihatiiii.....

dah jenjalan kat alamanda...tengokla ade MPH but sale buku kt tengah tengah tuh...kitorg pon jalan2 tengok apa yang menarik dan bley dibeli....



pemberi semangat nih...hahaha




 












and...
kami beli yang nih...


hehehehe, xpe xmalu pon bagi tahu...
yang penting, rohani ade usaha nak belajar kan...

pastu...
kitorg ke JJ, ha mane mane pergi pon, JJ mesti nak singgah...same jugak, jalan jalan, xjugak jompa handbag yang terlekat kat hati nih...ceiiittttudahnya kami berdua beli sandal....


for her...



for him...

hehehe, kebetolan plak kaler putih...

hurmm,
hari ni ahad...dah 3Jan...hari ni last Y.E.S...adoiiiyaiiii...kalu carik pas ni, knpem mahai kan, balek pada harga asai...habis tunggu Y.E.S ujung tahun 2010? hahaha hari br 3Jan...lambat lagik tuh...camno?






Komen
2 Komen

2 comments:

Sue@Iza said...

uiks, hani, dok bli buku tips jodoh...awatnyer...

suamihanyisterizuki said...

huhu hany xbeli sbb takot habis, cian org laen nk beli..hehehehe... MZ ckp xyah laa...dia suruh utamakan buku memasak...sj jer perli kan!