Ini Wilayah Hijau: Sengal punyer soklan...


09 January 2010

Sengal punyer soklan...




hari nih,
hany tonton Nasi Lemak Kopi O, kat tibi 9...dengan suami tersayang, sambil hany pow nasik lemak suami...tapi minom nes susu...topik yang di bincangkan pagi nih adalah AWEK SENSITIF dan tetamu yang diundang adalah Fahrin Ahmad...encemmmnyer...;)

sambil jawab soklan dari 2orang pengacara rancangan nih...adala jugak kan pandangan daripada pendengar...then, adalaaaa satu soklan yang bagi hany...agak sengal...agak Bo*** laa untuk di tanya semasa rancangan yang disiarkan secara langsung, live okaayyy!!!

"dalam ramai ramai Aweks Fahrin, siapa la agaknya yang SENSITIF" 
ape punyer bodoh soklan kan!!! pro la sket beb...dia tuh ramai awek artis, kan xpasal2 dia kena bahan lagik sian dia doool...hangin lak...xpasal pasal hany emo pagi nih...


"eh, tak boleh la saya bagitahu..." 
sambil ketawa + muka dia cam keheranan jer...see, betapa pro nye fahrin tuh, dan menjaga rahsia ex aweks aweks dia okeh...

pastu, dorg ni beriya tanya tanya lagik...mcm sikit force supaya fahrin jawab...but fahrin ttp dgn pendirian dia okeh... thumb up to fahrin...

anddd...
xtau la dorang nye skrip nih...di tapis ke idok...isshhh tolong la...okeshh la...malas nak bertambah emo...yg pasti, agak2 nk tanya soklan..da la live...sengallll!!!!





Komen
0 Komen

No comments: