Ini Wilayah Hijau: Adnan Sempit


23 January 2010

Adnan Sempit



wohoooo....
kami sudah menonton Adnan Sempit...
kami amek tiket 3.30pm, kat Alamanda...ummm fenuh panggung...and seme sesi selling fast jer...mana tak nya kan, banyak yang cakap besh kan...mesti la ade yang teringin nak tau se besh mana cite nih...

hurmmm...
bagi hany besh...hehhe xsia sia tingok...memang gelak sakan ar....tapi kan kengkawan...hany rasa bagus gak cite ni...sbb nya sekurang kurang nya kita tahu camne life dorg kan...sedikit sebanyak mesti ada sape sape kat dunia nih, khususnye malaysia nih yang hadapi situasi macam tuh kan...

aperpon beshhhh....
"walaupon muka saya ganas, rempit, tapi dalam hati ada taman"
hahaha, sengal...






Komen
0 Komen

No comments: