Thursday, April 5, 2012

Marilah join contest ni sama sama…

Contest Blog Green Apple. Uishhh rasanya blogger memang kenal la kalau sebut GREEN APPLE, takpun KAK D. ahahaha giler tak kenal, glemer tu weh. ahaha KAK D, bukan mengampu tau, mengampu pun bukan boleh menang, sebab bukan KAK D yang pilih pemenang kannnn…Silalah ke blog KAK D kalau nak tahu syarat syarat contest ni, juga hadiah contest ni.

Okay, sini hany sertakan printscreen syarat ke 3 dan ke 4.

4-4-2012 10-56-30 PM dah LIKE ILuvBagIncorporation

4-5-2012 12-15-00 AM

ILuvBagIncorporation ni dimiliki oleh Puan Nurul & Datin Ummi dan telah berusia +- 4 tahun, kerana bermula dari tahun 2009. dan sehingga ke malam ni telah mempunyai 2599 follower, hehehe hany lah orang yang ke 2599 tuh.

 

Ha, buat korang yang suka branded bag ni bolehlah korang jengah dan terjah http://www.facebook.com/ILuvBagIncorporation(FB) dan blog nya adalah ILuvBagIncorporation. Terdapat bukan hanya branded handbag, malah ada juga MAKEUP dan FROLLIC KASUT. ha? tak tahu FROLLIC SHOES tu macam mana?

 

brochure 1 ha ni salah satu yang ada di ILuvBagIncorporation

CHRISTIAN DIOR Cannage Couture Collection 2011 All Over Make Up Kit The Dior Cannage Couture Collection 2011 All Over Makeup Palette

ha gituh, menarik kan…serius masuk ILuvBagIncorporation ni, uishhhh geram tengok kan. Terdapat pelbagai brand di ILuvBagIncorporation ni, antaranya ANYA HINDMARCH, BURBERRY, CHANEL, CHLOE, CHRISTIAN DIOR, COACH, DOROTHY PERKINS, ESTEE LAUDER, GUCCI, KATE SPADE, MARC JACOBS, MULBERRY, PRADA, LIZ CLAIRBORNE dan pelbagai brand lagi. Silalah ke ILuvBagIncorporation untuk tengok dengan lebih lanjut lagi.

 

Korang jangan risau, korang boleh bayar guna semua bank, lebih lebih lagik CIMB Bank, lepas tu boleh jugak guna Credit Card,mahupun Paypal. ha so tak ada masalah la kan. ahaha cuma kena ada duit saja;)

 

ILuvBagIncorporation, hany ada beberapa komen, ahaha suka suka hati jer nak komen blog orang kan, ko saper? hehehe, tapi ni pada pandangan hany lah:

 

1)

hany rasa FB badge tu perlu diletakkan di bahagian atas sikit sebab terlalu ke bawah, selalunya orang suka lagi tengok gambar di FB compare to blog.so pasti orang akan cari link FB.

2) Label Brand: Label by brand ni bagus, senang untuk pengunjung blog search item.
3)

Tab di bawah header jugak hany suka sebab senang untuk pengunjung yang datang, terus pilih dari tab tuh, nak kosmetik ker, handbag ker, kasut ker, cara bayaran ke…

   

SO, korang, jomlah sama sama join contest nih, hehe hadiah lumayan kok;) apa algi jom kunjungi Blog Green Apple dan yang penting jangan lupa kunjungi

ILuvBagIncorporation.

2 comments:

munna said...

good luck ye Hany

Unknown said...

Asalam.
Saya mohon maaf ya..terlebih dahulu..komen Mzhany ada SPAM. tertulis Spam 1. maka saya tak benarkan publish..maaf sanghat2 ya.Dulu pernah ditegur oleh kawan blog katanya blog saya menglinkkan blog yang ada Melawer tu..virus kan. saya cari dan buang terus

~TQ Dear~

Followers