Monday, October 20, 2014

Petua Utk Mengandung; Gesel Bontot ;)

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •


Assalamualaikum,

Haaaa,
Kemain kan asyik petua ajer sekarang ni. Kali ni petua untuk mengandung pulokkk. Tapiiiii..hany tak buat pun petua ni yer. Haha awal awal kena inform ;)

Ada yang bagitahu hany, katanya dia pun dengar dari orang orang lama jugak lah pasal petua ni. Wallahualam...dia pun antara percaya tak percaya lah. Sebab nya macam tak ada bukti la kan.

Okay, macam ni. Katakan ada yang mengandung contoh di ofis la kan. Ada sorang tengah mengandung, so kita yang tengah usaha ni...temu kan bontot kita dengan bontot si dia yang tengah mengandung tu. Tapiii jangan sampai si dia tu tahu apa kita buat. Okay,masa bontot kita tersentuh bontot dia,doa dalam hati moga ALLAH murahkan rezeki kita dan kurniakan rezeki anak. Haaa macam tu lah lebih kurang.

Tak perlu lah sampai gesel gesel...kan tak pasal pasal di tuduh melakukan gangguan seksual pulok. Sejenis pulok tu...haruuu weh.

Haaa itu jer lah petua untuk hari ni yer ;)

**jangan tanya apa rasionalnya? Menjadi ke tidokkk? Hany pun dnegar dari member ni**

4 comments:

wida said...

Hahaha..kelakar lah petua ni. tp boleh try gak.kan?

dokterFaryn said...

Hahahahahha. Serius???
Ada Petua dapat baby boy tak Hany :D

Rohani Hashim said...

@Wida
Haha wida geak yer. Hehe ye lah cuba je lah kan. Hany tak sempat buat sebab selalu tak dapat buat. Mesti tak kena la.dekat pantry pun tak dpt sebab pantry besar tak logik nak tersentuh bagai kan.haha

@DocFaryn
Wallahualam...alaaa membe ada cakap nak boy katanya kurang kan mkn masam2. Tak tahu la kan...

Tinta Farah D said...

kelakar pon ye jugak ni, hihiii

~TQ Dear~

Followers