Friday, April 6, 2012

ETUZA

Assalamualaikum,

Ha, blog kali ni adalah blog ETUZA, seorang Pendidik, berasaldari Keningau, Sabah. Template blog juga ada kehijauan nya...



Di blog ETUZA, ni jugak korang boleh dapati sajak...waaa gitu ETUZA, kita ni. klik sini untuk tengok sajak sajak yang ada.ETUZA, jugak banyak bercerita mengenai pendidikan, Agama, nasihat, dan macam macam lagilah.

ha, ETUZA,ada buat 1 entri mengenai ruangan FOLLOWER, apa yang hany baca, bagi ETUZA, dan beberapa yang komen bersetuju untuk diletakkan FOLLOWER pada bahagian atas. senang untuk orang follow kita. tapi tidak bagi hany, hehehe biasalah tak semua sama pendapat, ye tak. bagi hany, tak suka sangat diletakkan ruangan follower ni, betul betul diatas, maybe bawah header ke, tapi yang pasti hany tak suka letak di atas, maybe di tepi okaylah, tapi blog hany ada kat bawah sekali.

Reason, sebab kadang kadang yang follow blog kita ni bukan betul betul nak follow pun, sekadar datang follow, then bagitahu kita, saya dah follow awak, follow me back please...then bila kita lambat sikit, mulalah meroyan then unfollow.takper lah kan. depend la pada kamu kan nak unfollow pun.itu pandangan hany lah. semua terpulang pada masing masing la. 

okay kawan kawan...cuba lah pergi ke blog ETUZA, nih, serius pasti ada entri yang sangat berguna buat semua. dan para pendidik semua, bolehla anda bertukar tukar pandangan dan pendapat dengan ETUZA, nih...salam kenalan buat ETUZA;)

5 comments:

dieyna said...

CIKGU YANG BAIK, BAPA YANG PENYAYANG, RAKAN BLOGGER YANG PRIHATIN, ITULAH ETUZA...

Unknown said...

Asalamualaikum..kena pull salam berkat ni kat sini. Rasa mcm x percaya seketika tadi, klik blog Mzhany ( Whijau) baru percaya. Alhmadulillah..inilah hikmah berblog..dapat kawan blog seperti anda semua..tu Dieyna dan puji2.Tq banyak2 ya..apa saja yg baik2 tu dariNya.

Follower Mzhany ni saya setuju sangat kat bawah tu follower ya..cantik kat bawah jg sebenarnya.Bagaimana cara adalah diri sendiri..kita sekadar bertukar2 idea ja. Satu saja yg saya takut..harap2 tiada terguris kala membaca entry2 saya. Saya mohon maaf dan halalkan pic2 saya dan kata2 dalam komen. Saya memang suka komen yg baik2 saja ya.
Moga keluarga Mzhany bahagia selalu ya.amin

Chic Na said...

sependapat ngn hany. sy pun prefer follower kt bwh.:)

Unknown said...

ooo.ya TQ banyak promot teratak saya ya..moga ada imbalan dariNya.
Nanti saya pula yg perkenalkan blog kawan2 GFS..tunggu siapa paling pertama pilihan saya ya..alala yg tak saya pilih nanti tak payah lah kecik ati ya..sama ja semua ya.

Misya Mialen said...

hai hany;) oh, blog cikgu etuza mmg byk info;). btw, sy pun letak follower di bwh;)

~TQ Dear~

Followers