Tuesday, September 1, 2015

Hamil Dengan 2 Botol Qaseh???

• بِسْـــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Alhamdulillah syukur pada ALLAH, atas restu dan rezeki dia. Sahabat ni ambil Qaseh Gold Adinda untuk membantu dalam masalah period yang tak teratur. Yer lah mencuba tak salah kan. kena berikhtiar, berusaha. Sahabat ni order 2pasang terus, 2botol Qaseh Gold Adinda dan 2botol Qaseh Gold Kekanda. Untuk Isteri dan Suami. Katanya senang order banyak terus, taknak susahkan saya pergi pos ulang alik.

Lepas habis botol pertama, dia mesej malam nya, katanya period delay lagi, dah 15 hari ni. tapi check UPT negetif lagi. Saya kata tak per lah, usaha dulu mana tahu kan, lekat dah atau dalam proses nak elokkan period. dia reply, a’ah takperlah, dia akan teruskan aje ambil Qaseh ni.

Keesokan nya, pagi pagi dia mesej lagi, dia buat UPT lagi. Alhamdulillah, keluar 2line. Positif. Ya ALLAH, hebat sungguh kebesaran MU. TAHNIAH buat sahabat ni. suka dan teruja sangat dengar. Yer semua nya rezeki dan izin dari DIA. Qaseh ni hanya asbab kan, kalau DIA taknak bagi tak jadi jugak.

Yang pasti kita usaha. Macam semua maklum, Qaseh ni mengandungi makanan makanan sunnah. makanan yang sememangnya telah di beritakan dalam AL-QURAN yakni makanan terbaik di dunia ni. apa tu? 

ha Madu,Kurma,Kismis,Delima,Habbatussauda,Buah Tiin,Buah Zaitun. InsyaALLAH sedikit sebanyak memberi kebaikan buat tubu badan kita. almaklom ler, zaman sekarang kan kita makan ntah apa apa kan. Badan nak kena jaga jugak.

IMG_6460

IMG_6461

InsyaALLAH, semoga dimurahkan rezeki olehNYA. Berusaha dan Berikhtiar lah…

HUBUNGI HANY:
UTK ORDER


No comments:

~TQ Dear~

Followers