بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Sunday, September 20, 2015

Apa rasa Kalau Sembelit???

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

Assalamualaikum,

Huisshhh, korang pernah tak baca, kat China doktor buang 5kg najis dari usus seseorang. Gara gara dia sembelit dan lama tak membuang. Bahaya okay, lama lama simpan, naya weh. SEMBELIT, sengsar akan, baca perkataan je dah seriau apatah lagi kalau alami nya. Hany pernah alami masa lepas pantang. DUk ghairah minum coklat, gara gara nak tambahkan susu, hamek kau sembelit kaw kaw.

Alhamdulillah, QASEH GOLD juga membantu mereka yang mempunyai masalah pembuangan ni. Sebabnya, QASEH GOLD ADINDA ni ada KURMA, serta ARABIC GUM @ ALMANNA. Prebiotik semulajadi. 


IMG_6977


IMG_6982


Alhamdulillah,
Haaa, kan sedap tu bila baca. Tiap tiap hari membuang, itulah yang sihat kan. Dannn yang bagusnya, anda tak perlu nak ambil itu ini, InsyaALLAH dengan sebotol QASEH ni, pasti memberi kebaikan buat anda.

Qaseh Gold, 500ml…

Hubungi Hany:

UTK ORDER

Followers