Ini Wilayah Hijau: Buah Yang Bagus Untuk Anak Anak


03 September 2015

Buah Yang Bagus Untuk Anak Anak

• بِسْـــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Haaa mari kita biasakan anak anak kita makan buah buahan. Selalunya budak mesti lebih suka buah dari sayur kan, jadi mari kita tengok buah apa yang bagus untuk anak anak...







Haaa,
So bolehla bagi buah mana untuk anak anak kita kan. Macam Adra hany baru cub abagi epal,pear dan pisang. Dia lagi suka epal, pear mcm xsuka, pisang tu so so je dia makan. Nanti nak kena bagi buah lain lah. Seronok tgk anak makan buah ni.

Elakkan amal jajan sangat ye anak anak tu, tak elok...jadi dari awal kita cuba elakkan jajan, sebaliknya kita mulakan bagi buah...
Komen
0 Komen

No comments: