Ini Wilayah Hijau: aku dan ATM


25 February 2010

aku dan ATM

baru2 ni aku keluarkn duit kat atm. first time aku amik duit sbyk RM300. skali kuar sume duit RM10.

MZ: aduhhh... dorg ni xde duit RM50 ke?

tebal wallet aku. mcm byk duit je.

second time aku amik lg RM200 di atm sama. kurang sket takut2 dpt RM10 lg. skali kuar pon RM10 sume.

MZ: dem!

third time aku cucuk skali lg.. kali aku bertekad nk guna atm sblah lak. blom smpt aku cucuk aku ternmpk nih..

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...








Komen
3 Komen

3 comments:

nadia said...

hadoii...memang la kua duit seploh2 je..haha!

cik daisy said...

haiyya... time kita perlukan rm10 (disaat kering kontang ujung bln), xde plak berjaya cucuk duit tu kat atm.. tahniah lar mz.. sbb berjaya menebalkan poket aka org kaya gitu =)

MZ said...

hehe first time tgk ATM 10 :p