Ini Wilayah Hijau: from kampong


21 February 2010

from kampong



MZ ni macam hany gak laa...
masa cuti CNY baru nih, MZ gunting rambut kt kg...hurmmm punya la rambut tuh panjang kan...tapi dia tetap nak gunting rambut kat kampong...xtau la napa...nak kata dari segi harga tuh....memangla kt kg murah rm4 je skali potong, tapi kata MZ slesa dan besh gunting rambot kt kampong...hurmmm...apa apa la....

tapi kan,
hany masa blajo dulu lagi haru....seme barang keperluan hany beli kt ganu...hahaha contoh macam shampoo, sabun basuh, conditioner...hahaha seme hany beli time cuti kt ganu...then stok tuh ngam ngam smpai cuti seterusnya ahhaha...bayangkan....itu br brg2 keperluan, tidak termasuk lagik ngn kopok lekor yg wajib di bawak time cuti kan...seme nye sumbat dlm beg baju...


ok la...moh layan gambor...

 
ni dia kedai tuh,
ha ade ekon ko....kecik je kedainya...
ada 2org tukang gunting....



 
tunggu punye tunggu...akhirnya smpai turn mz...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taraaaaaa
ni dia rambot baru mz...
hurmmmm macam pekan mohamad zuki jer...;)
hehehehe




Komen
2 Komen

2 comments:

Nani said...

perangai en zuki sejibik perangai en.bf aku daa..
sanggup tu bia rambut panjang semata2 nak tunggu balik klate baru potong rambut..

alasan: murah dan potong kat kg lg bes..
heran heran...

suamihanyisterizuki said...

cik ijo,

maka kesimpulannya, oghe klate memang gitu deh...tok ley wak gapo doh...hahahaha