Ini Wilayah Hijau: Ku Merindu...


28 February 2010

Ku Merindu...


 

merindu sape yer rohani?
hehehe, xder la...hurmm mesti hany akan merindui saat di JB dulu kan...?hahaha mana taknya 1tahun jugak hany duk sane...daro berstatus bujang, sehingga lah berstatus berkahwin, isteri kepada seseorang...tinggal lagik masa duk sana xsempat nak berstatus ibu, hahaha xper nnti berstatus ibu kat mana mana pon boleh kan...

hany ke jb, bulan Feb 2009, and Alhamdulillah hany balek ke opis balek bulan Feb 2010, ha kan setahun tuh, and bak kata pepatah tuh "tempat jatuh lagikan di kenang, inikan pulak, tempat kite makan, tidooo" hahaha makan ngn tido je igt kan....

1) Kedai Makan Pak Lah
~ waa yang ni pasti gilos gilos merindui, sebab nya makanan kat sini sgt sodap okehhhh...memuler hany suker Anjung Petra. tapi, kedai tuh dah pindah...so sekarang Paklah la tempat baru...namun makanan sgt sedappp okeh...nak nak sate dia...fuhhh sgt sedap lagi sedap dari sate kajang ok....

2) Klinik Siti Fatimah
~ ha, klinik nih sokmo hany g, pernah satu masa sampaikan 2minggu skali g klinik...hahaa byk sgt penyakit nya kan....doktornya sgt besh...pemeriksaan, penerangan dia...fuhhh da besh laa...bayaran pon idokler mahai pon...biase biase ajer....

hurmm...
tetibe cam malas menaip dah...itu je ar kot

tapi kan,
hahah sebenarnya nnti hany still kena g jb lagik...tapi on off laa, and idokler lame sgt kan...xper hany dah bersedia siap dah tinggalkan bj bekerja kt sane lagik....














Komen
1 Komen