Ini Wilayah Hijau: TENSION


09 February 2010

TENSION



baru lepas tengok NIGINA kat TV3....

TENSIOONNNN WEHHHH!!!! tengok citer nih....adoiiii rosyam....ape la lagik idea abg rosyam nih.... saya tak tahan la tengok citer nih....dah la sehari 30minit jer...pastu kat TV3, iklan lama bagaiiiiii...tayangan 30minit je, tapi rasanya citer 15 minit jer, lagik separuh tuh iklan yer....

seyes beb, hany tension tengok citer nih....mana tak nya si Is, xleh buat apa apa...dia dipaksa kahwin dengan sofea...walhal hatinya sangat menyintai nigina....owhhhhh parah seyyyy....episod kali nih lak, si nigina dah blah ke luar negara....yang bapak sofea siap dah edarkan kad kawin...sedangkan si IS tak tahu apa apa pon....

owhhhh,
hany sangat menumpang emosi citer ini ok...setiap hari kalau lepas tengok cite nigina niii...mesti hati hany penuh dengan  perasaan tensen, malah meluap meluap lagik...siap di tambah dengan sedikit  kemarahan yer...owhhhh xtau mcm mana nak gambarkan perasaan selepas tgk cite nih...memang tak tenang sangat perasaan....

malam ni,
siap dengan MZ tension tengok cite nigina....haaaaaa sengal nya...tu la sapa suruh layan cite nih kan, xpasal pasal diri sendiri tensen....

tapi,
ada sedikit sinar yang mana menggamit hati hany untuk terus menonton cite ini, yer siapa lagik kalau bukan disebabkan abg Rosyam Nor....auuuuwwww abang tuh....b ampon....;)




Komen
0 Komen

No comments: