Ini Wilayah Hijau: Boleh tak nak masukkan dalam wishlist;)


25 January 2012

Boleh tak nak masukkan dalam wishlist;)

Assalamualaikum,

hurmmm, boleh tak nak masukkan telekung ni dalam wishlist? hehehe tapi sebenarnya memang tak pernah buat pun wishlist. tapi nampak je, haishhh berkenan ni, masuk wishlist, masuk wishlist ;)

Ushar ushar di FB BIN NURDIN, hehe tiba tiba nampak la telekung ini…auwwww wiiiii, terus berpinar mata;)

399953_168938236540057_108204062613475_199096_1678532832_n ;)

407338_168938263206721_108204062613475_199097_772479213_n ;)

394510_168938303206717_108204062613475_199099_1926810638_n jatuh cinta weh…

hehe, berkenan weh. harganya adalah rm550.00 ;) maka masuk wishlist dulu lah yer. tak leh nak terus grab. jom ushar di FB BIN NURDIN.

Komen
8 Komen

8 comments:

wida said...

mahalnyaaaa..tapi santek:)

syalinda johari said...

mak oii 550.. tapi berbaloi hany..cantik sungguh...
tak tinggai mayang dah nanti gerenti.. pastu asik bangun solat tahajjud ja nanti..ameennn

Hanis MY said...

cantik tapi agak mahal huhu.. tapi seswai dgn hany tau... cunss...

munna said...

mahal juga ye... tapi mmg cantiklah hany

Lynn Hamzah said...

cantik tu tapi mahalnya...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Setuju ngan Hany... nt asyik nak berDUHA je Hany.. Duha, tahajud.. Hehe..

Tp bebaik tau klu time ambik wudhu kt surau.. jgn lupa bwk sekali.. jgn tinggal2kn...ramai berkenan tu. :D

Miss Mirror a.k.a Sam said...

*eh salah.. kita nk ckp.. setuju ngan ayat "LINDA"..tersilap tulis HANY plak..

Princess Nur said...

mahalnyaaa..tapi kalau dah nak mesti sanggup beli kan? ;)