Ini Wilayah Hijau: Abang Long & Kak Long


09 January 2012

Abang Long & Kak Long

Assalamualaikum,

hurmm rasanya macam dah lama hany buat entri tak tempek gambar hany kan. hehehe yer lah sekarang ni kena kurangkan sikit menempel gambar sendiri. kenapa tu tak perlulah hany explain kan…

Ni gambar masa tahun lepas, bulan12. jalan jalan sekitar Putrajaya. masa ni bawa mak mertua jalan jalan.

Picture 025 sama kembang ahahaha;)

Sebelah MZ, dah jadi kaklong la hany, sebab MZ anak sulong, sebelah hany lak…ciksu, MZ lak Poksu. huhuhu…kalau sebelah hany senyap sikit sebab hany tak ramai adik beradik…sebelah MZ memang meriah, MZ ada 9 adik beradik ;)

Komen
4 Komen

4 comments:

wida said...

Ala..sweetnya duaorang ni.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

posing jgn tak posing...

fazilzura said...

amboi , romantik ...

wahhh sebelah hany jd ketua, sebelah lg jd paling baBY... besh2

mzhany said...

@wida
huhu bukan senang nih nak brgambau camni kat khalayak ramai ni. MZ susah sikit...


@kakD
hehe posing...layannn;)


@zura
hohoho sekali skala...;)