Ini Wilayah Hijau: Unik


09 January 2012

Unik

Assalamualaikum,

 

Picture 015 yang sebelah kiri jari kelinking hany, yang sebelah kanan anak spupu punyer

 

Cuba lihat, kita selalua da 3garis je rkan di bahagian jari kelinking tuh kan. ha anak sepupu hany ada 4garis. Unik kan. tapi jari kelingking dia boleh bengkokkan macam biasa jer lah, 3macam kita yang normal ni. tapi garisnya jer ada 4. Semuanya atas kekuasaan ALLAH…

Komen
5 Komen

5 comments:

wida said...

mmg unik...

ch@ said...

kita punya biasa je. mmg unik, anak sepupu hany tu pandai melukis ke?

fielah said...

uish..unik eh... xpernah jmpe... smbil baca sambil tgk dan kira garis kat jari kelingking sendiri kiri dan kanan :p

SYANI said...

Ye lah.. lain dari orang lain.. First time jumpa!

mzhany said...

@wida
a'ah wida unik kan...

@cha
hurmm ntah la cha...taknampok lak kepandaian melukisnye tuh huhuhu


@fielah
ha tu lah filah, hany masa buat entri ni siap tengok lagi jari kot kot 4garis tu yang normal huhuu


@syani
a'ah kan syani, hany pun tak pernah jumpa...