Ini Wilayah Hijau: Nyet Nyet celup coklat


12 January 2012

Nyet Nyet celup coklat

Assalamualaikum,

Picture 006 nyet nyet…

Hany ni kureng sikit marshmellow nih. Ni pun hany try masa kenduri adik membe hany. hurmmm ok laaa. huhu sebab dia nyet nyet kot, rasa nya takkan jadi feberet hany la…;)

Strawberi+coklat pun hany kureng jugak, tapiiiii kalau pisang+coklat hany suke…nyummm sedapnya…hehehe

Komen
7 Komen

7 comments:

munna said...

KAK MUNNA PUN TAK BOLEH TELAN MARSHMELLOW TAPI KLU DLM KEK SR BOLEH JE TELAN

Hanis MY said...

cm menarik je hany...

wida said...

ruginya hany x suka stoberi+coklat..
sedapnya

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

nampak mcm sodap...

bg kakD plak kalau coklat saja lg sodappp...

Ardini Humaira said...

huaaaaa sedapnye! nak beli marshmallow pastu celup hershey coklat,. ehhh betul ke dni eja hehe

mzhany said...

@Kakmunna
hehe ade geng la kakmunna...eh kek sr yg mana ada marshmelo nih?


@hana
hehe nampok menarik, tp hany takleh telan ;)


@wida
hehe tu lah wida, hany try gak, tp takleh masuk la...erkkk cmno eh...


@kakD
ahah kalau coklat sajo memang ngapppp je kejenya...


@dni
dni sedapnya coklat hershey tuh...nyumnyumnyum...

Azi said...

azi pisanglah pling xsuka...azi suka vanilla