Ini Wilayah Hijau: Pink + Hijau


09 January 2012

Pink + Hijau

Assalamualaikum,

Hair tu balik ganu, kombinasi MZhany, Pink+hijau. ahaha sah sah la pink tu bukan hany yer. hany of coz la in hijau. yer MZ yang pakai pink. ntah macam mana hany buleh la belikan baju kaler FINK ni untuk MZ. hehe maybe nak pelbagai kan warna kot. setakat hijau tu toksah kata la kan. memand dah ada beberapa helai dalam lemari tuh.

Picture 016 ok what, pink ni kan;)

Picture 017 Pink+Hijau

 

Sebenarnya, kalau kena warna nya…pink dengan hijau ni sangat masuk. cuma kena tone yang sesuai lah…mungkin blog hijau ni boleh di campurkan dengan pink kot. ahaha maybe…1 day nanti…

Komen
4 Komen

4 comments:

Ardini Humaira said...

wahhh sweetnye laki akak pakai baju pink. hubby dni tak ada baju pink lagi. nak belikan dia la jugak kih3

ch@ said...

pink, hijau, biru, oren, smua boleh je masuk dgn hijau. tapi tona dia biar sama. mmg masuk. kita rindu kat hany.

wida said...

pink dgn hijau pucuk pisang ni..memang sepadan lah hany.
cantik jer..

Azi said...

cantik gak lelaki pakai pink hany...my husband xde baju warna pink..