Ini Wilayah Hijau: Qaseh Junior Menggantikan Scott Emulsion???


29 September 2014

Qaseh Junior Menggantikan Scott Emulsion???

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ • 

Assalamualaikum,

Qaseh Junior? Pernah dengar tak???

Ha Qaseh Junior ni ni adalah produk Ana Edar. Bumiputera Muslim. Ana Edar ni dah bertapak bermula tahun 1983 lagi. Almaklom la selalu nya produk Muslim ni kurang mendapat perhatian. Kebanyakan orang kita pandang imported produk jer kan. Walhal kebanyakan produk tempatan ada yang setanding produk import, malah lebih bagus lagi sebab dari segi keHALALan nya kan.

Ni adalah Qaseh Junior. Cecair dengan kepekatan sederhana.

Qaseh Junior, campuran minuman botani dengan formulasi 8 makanan SUNNAH. Antaranya, KURMA, MADU, KISMIS, BUAH TIIN, ZAITUN, DELIMA, AIR ZAM ZAM & HABBATUSSAUDAQaseh Junior juga mengandungi tambahan iaitu ZA'FARAN, GARAM BUKIT, GAM ARAB, PEGAGA, BADAM & BAYAM.

Khasiat Qaseh Junior:
1) Membekalkan Tenaga
2) Mencerdaskan Minda
3) Menyokong Tumbesaran
4) Menguatkan Sistem Imun
5) Membekalkan Serat

Ini antara Testi daripada ibu yang berikan si manja nya Qaseh Junior

Alhamdulillah,
memang kawan kawan hany pun ada berikan Qaseh Junior ni pada anak anak mereka. Alhamdulillah..feedback dari mereka sangat positif. Yang tang sembelit tu memang sangat sangat membantu. Ini kerana Qaseh Junior mengandungi KURMA & GAM ARAB. Memang baik untuk kurangkan dan elakkan sembelit. 

Ada juga kawan hany yang dah mula bertukar dari berikan si manja scot emulsion, sekarang sudah mula berikan Qaseh Junior. Katanya, Qaseh Junior ni ada makanan sunnah, kenapa tak nak bagi kan. Lagipun dari feedback, ramai yang katakan khasiat lebih kurang scot, lagipun nak support produk tempatan. Mula mula memang bercinta jugak nak bagi anak serasi...tapiiii dia kental sebab nak bagi anak anak khasiat makanan sunnah. Sekarang dah boleh makan dah. Yer lah budak kan, dah selalu dia amalkan sekali nak tukar...take time la kan.

Pasal kahak ni pun ada hany terima feedback. Anak selsema batuk batuk...bila amalkan Qaseh Junior ni, alhamdulillah kahak lendir keluar. Suka la hati ibu kan, sebab budak ni mana reti nak keluarkan kahak sendiri.

Alhamdulillah...
share kebaikan Qaseh Junior ni untuk semua. InsyaALLAH...banyak manfaat & khasiat nya kan. Kena cuba dulu baru tahu kan. Meh roger hany untuk info 019-9597323.


Komen
1 Komen

1 comment:

aTieYusof Family said...

Nanti nak bagi cuba kat anak sy..memang bagus minuman sunnah ni.. kami suami isteri skrg dok cuba Qaseh Gold set utk pasangan..:)