Ini Wilayah Hijau: Amalkan, semoga termakbul…ameen


11 November 2011

Amalkan, semoga termakbul…ameen

Assalamualaikum,

Semalam hany ada menonton SEMANIS KURMA, dengan tajuk “REZEKI DI HUJUNG USIA”. REZEKI di sini adalah anugerah ALLAH, iaitu anak. Yer, kalau dah ALLAH nak bagi, umur 41 pun masih pregnant. tu namanya Anugerah ALLAH. Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamood ada kongsikan beberapa ayat untuk kita sama sama amalkan, mudah mudahan dikurniakan anugerah ALLAH ini…ameen…

 

Picture 134

ha tu dia ayatnya…

 

Picture 138

Surah Al Imran ayat 38

 

Picture 139 Surah Al Anbiya’ ayat 89

 

Picture 140 Surah Al Kahfi ayat 39

 

Sama sama lah kita amalkan, InsyaALLAH, di makbulkan ALLAH s.w.t…ameen…

Komen
14 Komen

14 comments:

munna said...

AMALKAN SELALU YE HANY...MANATAHU ADA REZEKI UTK HANY NANTI

Hanis MY said...

thanks for sharing hany...muah2...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Moga tercapai hajat sahabat2 MM semua. Amin.

fiezaradzi said...

insyaallah hany.. kita berusaha selagi mampu.. Allah lebih mengetahui mana yg baik utk kita...

Ena said...

Amin..

Mudah2an..

InsyaAllah..


terima kasih.. :)

mzhany said...

@munna
ameen kakmunna, doa kan jugak yer...


@hana
sama sama hana, jom amalkan


@MM
ameen...MM doakan jugak eh...


@fiezaradzi
a'ah kan fieza usaha...ameennn


@ena
ameen...doakan jugak eh ena...

BLADE EDGE said...

suka jugak rancangan tu. byk petua yg dikongsi dan ayat2 quran yg blh diamalkan...

Papa Mifz said...

Allah mendengar setiap doa umatnye...

rosealley said...

thanks hani:)

wida said...

insyaallah..amin

RedBerry said...

Hany laling!!!

Thanks for sharing this. Semoga kita sesama dimurahkan rezeki anak. Amin...

mzhany said...

@blade
a'ah kan byk info rancangan nih


@papamifz
ameen...betul tuh kan...


@rose
sama sama rose...meh kita amalkan sama sama


@wida
ameen...doakan jugak eh wida...


@berry
ameen, jom berry kita amalkan...

No Lan said...

insyALLAH..semoga ALLAH SWT memberikan rezeki kepada hany dan mz...amiiiin

Ardini Humaira said...

dni pun tengah merangkak2 amalkan... harap2 satu hari nanti ayat ni dapat dni hafal untuk amalan seharian :)


jom beramal!