Ini Wilayah Hijau: Macam macam la hai…


13 November 2011

Macam macam la hai…

Assalamualaikum,

 

image009 Gilo mu, kepit terus anaknya ha, kot ye pun nak ambil gambar,

kelek la sebelah tangan kannn sosak napas anak tu ha.

 

image018 Gitu ha, pergi solat, kena kunci basikal dan sliper kannn,

kang jap lagi hilang pulak selipar tuh ha… serius orang ni sangat berfikir panjang…

 

image017 ahaha ok, boleh diterima akal, kok banyak bawang nak dikupas…

protection itu perlu pak…;)

 

image019 ahaha speechlesss….ahahaa

 

image020 ni kat malaysia pun jadi kan. utk wanita, tapi yang naik nya….

 

image024 waaahhhh rileks nampak ;)

 

**haishhh macam macam**

Komen
10 Komen

10 comments:

wida said...

wida pon pernah pakai helmet cam kat gmbr tu masa kupas bwg..hehehe

qasehraihan said...

kahkahkah...mana hany carik gambr2 tu..lucu wehh..hakhak

fiqkbe said...

geli je potong bwg x pakai baju :P

nisa said...

Mak aiii...last skali ayam ko burung tu...memang rileks...hahaha..xpenah lg potong bwang pakai helmet..bukan apo...takut disoroghahnya jiran..malu den..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Hehe.. macam2.. MM suka wording kt pagar tu.

Hanis MY said...

Adoii pengsan... Sgt lawak ok haha...

Hanis MY said...

Adoii pengsan... Sgt lawak ok haha...

No Lan said...

hahahhahahahaha....sabo je la hany nih...

Ardini Humaira said...

miahaha...
tetiba teringat kisah masa majlis tunang dni, adik2 potong bawang siap pakai helmet, sunglass bagai ;p

fazitaismail said...

hahaha...
macam2 lah pn hany nie...
klakor lak hehe...