Ini Wilayah Hijau: Aidilfitri, semua gambar tarakkkk, ha kali ni adala sekeping dua;)


10 November 2011

Aidilfitri, semua gambar tarakkkk, ha kali ni adala sekeping dua;)

Assalamualaikum,

hehe, masa aidilfitri, hany dengan tak sengaja nya telah delete semua gambar. ter-delete ok. hampagas. almaklonglah…masa tu tengah try organize folder la konon. sekali ngko, ter-delete semua gambar pulak kan. tapi aidiladha ni adalah 2,3keping gambar. ala tu pun ambil gambar sambil sambil tunggu nak pergi rumah nenek MZ.

 

Picture 131 MZ

 

Picture 132 Hany

 

Kitorang palai baju recycle je. tak ada buat baju raya haji pun. hehe bajet kena jaga weh. daripada buat baju baru, baik buat tuang minyak balik kampong kan, takpun bagi mak ayah kan. ahaha kena amalkan plan penjimatan;)

 

Picture 133 benci bergambar hany kat depan, mesti menambahkan lagi kebesaran ;)

Komen
1 Komen

1 comment:

wida said...

hihi..betul betul
wida pon kalau bergmbr suka selit2 kat belakang bdn org