Ini Wilayah Hijau: Paung Goreng


09 November 2011

Paung Goreng

Assalamualaikum,

Paung Goreng ni adalah kuih yer. ahaha kelakor lak intro macam ni. ha ni lah antara makanan kegemaran MZ. katanya kat Kelate tak ada, ntah lah hany pun tak tahu. yang pasti ni memang makanan Ganu lah. selalunya pagi pagi adalah paung goreng nih. Balik baru nih, hari khamis kitorang cari tak ada, sudahnya hari sabtu masa on da way nak balik kelantan baru lah ada. Kedai makcik tu jual 4biji RM1. ummm kalau kat kampung hany 20sen je sebijik kalau tak silap.

 

Picture 122 Kitorang sental 4biji sorang ;)

 

Picture 128 Inti, haruslah ikang…ahahaa

 

Series, tak puas makan weh…ahaha ingatkan beli RM2 tu dah banyak, tapi dah makan makan, haishhh tak puas pulak dah. ahaha tapi takper lah, berpada pada lah kan. ;)

Komen
8 Komen

8 comments:

lagenda said...

paung goreng?? Isk..nama dia pun mak x pernah dgr, apatah lg makan. Sian sungguh mak nih..

mzhany said...

ahaha, mak kat ganu je yg selalu ada, tu pun tgk tempat jugak kan...

misyamissyou said...

eh sy dah lame sungguh xmakan ni kak T_T dah lame dh xmelawat ganu..mase tu kecik lagi..beli kat tepi jalan ade makcik tu jual..hehe sedap!


tgh ngidam cucur ikan bilis ni kak..skali tepung xde..adehh

zakeri said...

makan petang petang memang sedap ni...

ozzy said...

tak pernah jumpa kuih ni?? mcm sedap je tu

p/s - selamat menyambut hari raya aidiladha (terlewat wish - sibuk sikit)

mzhany said...

@misya
waa misya pernah makan eh, kagum hihihi. jom g ganu ;)


@zakeri
ahaha sodap tuh, makan masa panas panas kan


@ozzy
sedapppp ozzy. huhu

l.a.d.y.b.o.s.s said...

paung tu ape kak hany??mcm sdp sbb diha suka ikan hehee
nnt kna try nih =)

wida said...

ingatkan roti paung tadi...bc balik paung grg rupanya.
mkn panas2 sedap ni..