- Posted using BlogPress from my iPhone
- Subscribe to RSSkeep updated!
Wednesday, November 23, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Followers
Jalan Jalan
Popular Posts
-
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ • Assalamualaikum, lydia winter green hehehe, sekarang ni jatuh chenta dengan lyd...
-
Assalamualaikum.... Alhamdulillah...tahun ni dikurniakan rezeki yang sememang nya kami tunggu tunggu selama ini. Allahuakbar!!! Terima Qa...
-
1. Ape yg paling jauh dgn kita? 2. Ape yg paling dekat dgn kita? 3. Ape yg paling susah nak buat? 4. Ape yg paling senang nak buat? ./M...
-
Okeh...kali nih, hany nak join CONTEST lagik...ini adalah anjuran FCU COMMUNITY , dengar nya FCU COMMUNITY nih banyak anjurkan contest, ta...
-
Korang tahu apa itu MEMEK MEREKAH? shoootttt, harussss la hany tak tahu… sabor je la kan…. hany t...
Blog Archive
-
▼
2011
(609)
-
▼
November
(32)
- Hijrah Sperma Menjadi Seorang Manusia
- Kisah di hospital
- Untuk anda yg menggunakan highway karak
- Tertunggak
- Kekalkan Kesihatan @WW
- Ayah
- Musim Tengku Joe
- Kakhijau tak ada takbesh katanya ;)
- Bukan bermaksud anak itu menyusahkan...
- Masih bengkak
- Salam pagi JUMAAT
- Kebiasaan yang berubah...
- Masih di Terengganu
- Retak
- Majlis Persandingan Anak Tan Sri Rozali (SYABAS)
- Macam macam la hai…
- Amalkan, semoga termakbul…ameen
- 7
- Pasti dikunjungi…pasti…
- Aidilfitri, semua gambar tarakkkk, ha kali ni adal...
- Putu Kua
- Paung Goreng
- Nak hijau sangat kan;)
- Salam Aidiladha
- Anugerah Skrin 2011
- 10 Cara Membahagiakan Ibu Bapa
- Alhamdulillah...
- Breakfast RM16.50
- Tom Grey
- Sudoku for your coffee break. @WW
- Bukan dawai lagi ;)
- Terangnya Ganu
-
▼
November
(32)
Powered by Blogger.

4 comments:
jom kita gunakan tangga kalau setakat nak p tinggkat 1-3 :D
akk pon ada senep kratan paper psl ni...saje nk tnjuk n push hb exercise sket, prutnya dh k dpn!
Hany, kat opis aku pun kempen naik tangga..KKM la katakan..HQ pulak tuh..huhu.. seb baik opis aku setingkat jaaaa..hahahahaa.. naik turun 10 kali pun okey lagi...
jooooom...kat umah pun leh layan hehe...
Post a Comment