Ini Wilayah Hijau: Dieyna


30 March 2012

Dieyna

Assalamualaikum,

URL blog kali ni adalah http://wardahilmu.blogspot.com, milik Dieyna. Mula berblog pada Mei 2010, dan entri pertama adalah pada 5mei2010. mempunyai cahaya mata bernama Dhia Hannah. cantiknya nama…

FREE-HEADER header nya hijauuuu ok ;)

Blog Dieyna ni pun banyak resipi. ada resepi kek pisang gebu, ikan siakap kukus, kek coklat versi senang sangat ok, nasi goreng tomato buat santapan si kecil anda, kek gulung 3 rasa (owhhh hany teruja tengok yang ni) dan banyak lagi. ok sila ke link ini untuk senarai resipi…

Popular post Tips mendapatkan ruang tamu kesukaan anda.., Ibu & Bayi dalam Kandungan...

Komen
4 Komen

4 comments:

Ayuni said...

selalu jugak gi blog tu, hikhik....

lelamaisara said...

Selalu singgah blog tu..

Dieyna yg baik hati..Like!!

@ deqla manjew said...

selalu jgk ke blognye...headernya cntk...x slp mama yg buatkan kan? :)

Dieyna said...

Aduh.. macam mana Dieyna boleh terlepas entri ini yer... huhu terharunya.. (sambil mengesat hidung sebab selsema..) Sayang mzhany muah2

Dieyna dah lancarkan GA, ahli GSF, jom bertindak Wardah-Persona GA Fever