Ini Wilayah Hijau: Tasbih semulajadi, takperlu beli, sentiasa anda bawa kemana mana…


09 March 2012

Tasbih semulajadi, takperlu beli, sentiasa anda bawa kemana mana…

Assalamualaikum,

419200_194822400634039_186960618086884_264265_2014936587_n

Ya ALLAH, untung nya kita manusia ni kan. itulah dia, setiap kejadian kita ni, ada hikmahnya. ada guna nya. DIA sememangnya telah mengaturkan yang terbaek buat kita ummat NYA ini.

Subhanallah…

**gambar amek dari blog ustaz ahzar idrus**
Komen
6 Komen

6 comments:

misyamissyou said...

yep! ibu sy ajar pn cm ni la..huhuu

ch@ said...

oh, kita tahu guna pelipat jari ni tapiii cara kira kita guna 10 jari, pastu tambah lah lagi 3. hehee. thanks hany, boleh praktikkan.

mzhany said...

@misya
hehe gud gud amalkan yer

@cha
ahaha samalah mcm hany cha, guna s10jari tuh then tambah 3 ehehe

Munnafendy said...

alamak tak pernah tahu plak bnda ni...tq! =)

SweetYatt said...

hi hany... kak tie pun nak kongsi kat blog kak tie ek....

tq

mzhany said...

@kakmunna
hehehe mari kita sama sama tahu


@kaktie
ha silakan silakan....sharing is caring ;)