بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Tuesday, March 20, 2012

Tahniah suami…

Assalamualaikum,

TAHNIAH buat suami ku. hehehe semalam MZ balik rumah, then bagi la satu cert nih. alaa award apa ntah ni. sebenarnya memang dah tahu dapat cert tu. sebab ada 1 of opismate mz yang tag di FB. masa kat kampung kitorang tengok. kalau tak silap MZ orang ke3 yang dapat cert ni.

IMG_2954 Parallels is product/sistem yang MZ support.

Alhamdulillah, bersama cert ni, dapatlah Parkson Gift Card. dapatlah kita shopping yer;)

IMG_2950 hijau…;)

IMG_2952 Tak banyak, tapi alhamdulillah utk rezeki ini. buleh isteri numpang shopping

TAHNIAH suami ;)

**datacom, bila nak naikkan gaji suami ku, dah dapat cert ni, naikkan la gaji ;) **

 

“Jengah mereka untuk tambah kenalan anda ARINA SHAMSUL, AUTOPUBIZ RELOAD, MISS BANU, AINE AINUN

11 comments:

wida said...

wah..tahniah.
tumpang shopping si isteri yer..hiks

Aine Ainun said...

Wah....tahniah.. Insyaallah, pasni ada rezeki naik gaji..

Eh nama sy ada situ, mekacih promote;)

JaJa'Z said...

tahniah utk MZ.....and tahniah jugak utk Hany..dapat tumpang2 voucer yek..heheh

Arina Shamsul said...

tahniah..happy shopping dear ;)

Dieyna said...

Tahniah,, rezeki bersama tu...

Cik Nur said...

tahniah..! rezeki jgn di tolak..
selamat bershoping.. :)

apak cikidong said...

hadiah dari sang isteri pun pasti adeeeee.. hmmmmuahahaha

munna said...

TAHNIAN BUAT SUAMI HANY.... SYOKNYA SHOPPING KAT PARKSON NANTI

mzhany said...

@wida
hehehe tang shopping laju jer kan..pompuan;)


@aine ainun
aa, ameen semoga ada rezeki naik gaji ;)


@jaja
mekasey jaja, hehe tak sabo nak numpang shopping nih;)


@arina
tq arina...


@dieyna
ameen, rezeki...


@ciknur
ahaha betol betol rejeki jangan ditolak


@apak,
ahaha haruslah kan, mestilah ada tau...


@munna
kakmunna, sy ni jarang sgt ke parkson, ahaha tak tahulah apa yg bleh dirembat nih.

Chic Na said...

wah tahniah! bleh blanje sy skali. hihi.. ;p

Lady D'yot said...

tahniah!

Followers