Ini Wilayah Hijau: 12 jam itu normal


27 August 2011

12 jam itu normal

Percayalah,
Perjalanan balik ke kelate di musim cuti perayaan memakan masa 12jam & ini adalah normal.

Yes!
Mzhany tengah lalui nya sekarang.hwaaaa berbuka dalam kereta la gamaknya ni. Kitorang gerak dr rumah 7pagi, dan sekarang baru sampai kuala krai yang mana tempat selalunya jemmm.

Tapi kali ni jemmm pelik weh. Bayangkan di kuala lipis pun dah jem sampai kan tak gerak langsung ok! Haishhhh...

Makin ramai anak kelate merantau kan, makin ramai anak kelate yang dah berkenderaan. Kalau bujang sorang 1 bayangkanla time cuti ni kan.

Aperpun berhati hati yer kawan kawan.



Tu dia, pahlawan meroh kelik ni weh

- Posted using BlogPress from my iPhone
Komen
6 Komen

6 comments:

Anonymous said...

mizi pakai gen2 cps eh?

Norhafiza said...

alhamdulillah...selamat sampai dah kan..No lalu jalan pintas tak masuk tanah merah..kejap je hany tp kami jalan slow2 dan banyak benti tu yg jd lambat..sepanjang perjalanan xjem..alhamdulillah,..

JMR said...

semalam aku blk besut pon lebih kurg 11jam..penuh gilo keto..iskh2..

mzhany said...

@anynomous
Siapa ni yer?huhu a'ah gen2 cps nampak line merah tu eh

@no
Kalu dr kl rsnye xde jln pintas kan,kitorg mmg xprnah ke grik pahtu ke kelate,so xpela lama janji kenal jalan.

@jmr
Ahaha lalu kot ganu ke kot mane,hr ni deme ni kate kot ganu tok la jem mane pun...

Fiza Amran said...

selamat jalan hany

brown19 said...

Kuala Krai itu kg sy!!! hehehe.... di RPT Chenulang...