Ini Wilayah Hijau: FazuryBeuteq | Fazilzura (“,)


05 August 2011

FazuryBeuteq | Fazilzura (“,)

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ


Ahad lepas,
baru berkesempatan bertemu dengan si zura nih, betapa dah lama kan nak jumpa kan. haishhhh maaf yer dear. macam macam hal kan. tapi jumpa hari tu pun tak puas, sekejap sangat. tak ciom molot pun ;)


h1 pasni taknak dah bergambar dgn zura, nampak sangat beza nya dengan hany. jeles *_*


Lepas tu,
kitorang tukar tukar hadiah sempena belated besday masing masing;) bayangkan besday bulan MEI, tapi hadiah nya hujung bulan JULAI baru dapat bagi. ahaha tak ape, janji sampai kan dear.


waaaa, kelassss ko zura, semuanya handmade. jeles ai tau ;).


020820116082 kerychain kete mzhany, tom grey ke tu;) and pin bunga, hijau ok hijau



020820116084 haaa inilah yang hany request. tengkiu dear…cantik


ha, korang kalau nak order apa apa meh jengah FAZURYBEUTEQ, alaa tak nak order pun ushar ushar jer pun takper…banyak benda kiut miut yer. headband ada, brooch ada, keychain ada, ha silalah jengah yer….
Komen
4 Komen

4 comments:

fazilzura said...

WAHHHH siap ado entry special ... TQ dear..

huhuhu tu ler, x puas ler nak ketemu kamoo.. lepas ni aci kite dating2 kt WET land Putrajaya ker kan , minum2 tepi tasik...smbil2 berphotoshoot ker kan ... besh jgk tu

* daku idok ler kurus mano pun hany, tgk le pipi ku itu uhuhuhu , x leh nak kempis, kang nmpak cengkung plak..eh lupe plak nk tny nape kato mu zr lain dr gambo ye? myb psl x makeup kut huhuhu

Norhafiza said...

wah wah wah..comey nye hany oooi...ijoooo lagi hehe..tahniah tahniah..

ch@ said...

apa namanya tu hany, cantikla. hijau-hijau-hijau. hijaucantik, eh tersebut.

mzhany said...

@zura
huhu pipi tembam takper comey, badan mu tak tembam pun


@no
ahaha tu la mmg hijauuu jer


@cha
id card holder , kan cantik kan ;)