Ini Wilayah Hijau: Macam betol jer Apek dgn sape tuh


30 August 2011

Macam betol jer Apek dgn sape tuh

Alaaa,
Ni bukan nak bergossip tau, tapi ni kan baru jer lepas tengok berita. Ada la pasal skuad bolasepak olimpik. Lepas tu ada la dorang tanya kat Apek ni pasal isu gambar tu.

Tapiiii tak tahu la gambar mana, rasanya gambar berpegangan tangan tuh.

Apek cakap itu memang gambar dia, dia kata mereka rapat sejak isu ni (ni tu merujuk pada isu dia dgn elia kot).

Hurmmm betul ker?

Erkkk, mcm tak besh je Apek.

Haisshhhh...


**tapi tetap suka permainan dia kekalkn prestasi yer Apek**


- Posted using BlogPress from my iPhone
Komen
0 Komen

No comments: