Ini Wilayah Hijau: Tart Gebus ;)


18 August 2011

Tart Gebus ;)

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ


Biskut raya kesukaan hany adalah TART NANAS. wohooo selalunya kalau pergi beraya rumah orang, mula mula ushar TART dulu, kalau ada memang itu jer lah hany makan;) kalau tak ada, try la kuih lain satu demi satu huhu.


dan
hanya da beli TART ni dengan ofismate hany, tapi beli ni untuk makan sendiri je tau, kalau korang datang rumah hany tak bagi ahahaha siap bagitahu awal awal ni yer. bagi hany SEDAP, GEBUS, CUKUP NANAS nya, tak terkata la sedapnya;)


IMG_0047
RM35 untuk 50 biji


ha,
dapat jer isnin baru ni, terus ngap di malam hari nya. ahaha kompom tak sempat beraya ni.


apa pulak biskut raya kegemaran korang?


**kat ganu kitorang panggil kuih raya, bukan biskut raya, hehehe**
Komen
4 Komen

4 comments:

wida said...

feveret jugak..tart nenas.baru beli semalam:)
tp buat mkn sendiri jugak..org dtg kita angkut kuih lain yer, hehe

fazilzura said...

ye betui , kuih raya kan kan ..

mahei tui hrga biskut raya now kan ? tp zr tetap jual rm22 je 50 ketui .. x naik pun...

ch@ said...

ahaaa kita dah lama tak makan tart nanas yg begini. ada lagi rupanya. selalu jumpa yg gegulung tu. hantar satu sini ;) hihiii. nak kena cari ni.

Norhafiza said...

wo wo wo...naik keco woooo haha...No suka yg gulung tu hany..tp klo dh kene gebu camnih memang tak terkata la hahaha...

p/s : umah hany kat mn?..v alamat deh..