Ini Wilayah Hijau: Sampul duit raya, up to date ok!


28 August 2011

Sampul duit raya, up to date ok!

Bila raya menjelma, duit raya pasti akan dihulur. Jadi kena la ada sampul duit raya tu kan. Kalau bagi syiling, selalu main bagi macam tu je kan.

Tahun ni hany xbeli sampul sebab tahun lepas banyak lagi yang lebih. Tahun lepas ada jugak beli, lepas tu dpt yg cimb, jj, rhb, umno, radio era. So lebih byk la. Nampak benau xbg byk duit raya.

Dek kerna tak guna lagi, maka kita recycle lah yer.

Ha,
Sampul ni baru tahun ni hany tengok, uhuhu...








Ha ngko iphone4 gituh, huhu teknologi derrr. Blackberry pun ada. Ipad xde la kot besau benau tak cantik laaa.

Yang pasti amalan memberi tu sama sama lah dihayati, sekadar termampu jangan untuk berlagak....

- Posted using BlogPress from my iPhone
Komen
2 Komen

2 comments:

Diyana said...

sampul je ke?letak aa iphone dlm tu.hehhe

fiqkbe said...

mantap!! kt mna nk cari tu?