Selamat beristirehat pd yang cuti hari. Hany cuti tp MZ mcm biasa kerja la dia.ater dah company tak ikut timing malaysia kan.
Plan hari ni pergi cari tudung, spupu hany yg mintak carikn siap send mms kaler baju rata dia. Haishhh kan xkena kaler ni susah, pastu demand pulak nak corak camner. Sabo je lah.
Kejap je kan dah17 hari dah puasa. Amalan pn xbyk sgt ni di buat pastu nak raya pulak. Duittt pulak tu. Semoga murah rezeki la ameen.
Okaylah, nk bersiap ni. Plan nk g bangi jap ni.
- Posted using BlogPress from my iPhone
- Subscribe to RSSkeep updated!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Followers
Jalan Jalan
Popular Posts
-
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ • Assalamualaikum, lydia winter green hehehe, sekarang ni jatuh chenta dengan lyd...
-
Assalamualaikum.... Alhamdulillah...tahun ni dikurniakan rezeki yang sememang nya kami tunggu tunggu selama ini. Allahuakbar!!! Terima Qa...
-
1. Ape yg paling jauh dgn kita? 2. Ape yg paling dekat dgn kita? 3. Ape yg paling susah nak buat? 4. Ape yg paling senang nak buat? ./M...
-
Okeh...kali nih, hany nak join CONTEST lagik...ini adalah anjuran FCU COMMUNITY , dengar nya FCU COMMUNITY nih banyak anjurkan contest, ta...
-
Korang tahu apa itu MEMEK MEREKAH? shoootttt, harussss la hany tak tahu… sabor je la kan…. hany t...
Blog Archive
-
▼
2011
(609)
-
▼
August
(30)
- Salam Merdeka Raya
- Macam betol jer Apek dgn sape tuh
- Pulau Duyong
- Tapai
- Nak PAHALA free?
- Siput
- Sampul duit raya, up to date ok!
- 12 jam itu normal
- Ho ho ho balik kampung
- Dah terlambat ke nak ucap nih...tak lambat kan!
- Buffet & MC
- Persiapan Raya, erkk macam tak siap lagi jer;)
- Al raudah nasi arab
- Buat aku bertambah jatuh cinta
- Mama…mama…
- Nenek TAK SUKA kakak…
- Tart Gebus ;)
- Cuti
- Alhamdulillah, sudah tunaikan…
- Chong Wei
- Malas, eh tak la, kurang rajin laaa ;)
- Terliur nya…haishhhh
- Hamper raya | cookies raya | raya raya raya
- حلال @ حرام
- Lopat tikang
- Mari tengok ni, kot kot jap lagi boleh cari buat b...
- FazuryBeuteq | Fazilzura (“,)
- Pulut Lepe
- Beshnya petang petang lepak kat atas ni kan…
- Sehari sebelum puasa, dan hari pertama puasa…
-
▼
August
(30)
Powered by Blogger.

4 comments:
SGT JELOS ocey ... i kejo tody huhuhuhu
sedihnnnnya.........patutnya cuti jugakk.tp keja berlambak2..dtg jugak opis pg ni :(
tak lama dah kan kak ramadhan nak berakhir.. sob sob... nak cekau amalan gak ni
wida x suka belikan brg2 org kirim ni..tak reti lah!
Post a Comment