Ini Wilayah Hijau: How users see the programmers


19 October 2011

How users see the programmers

Assalamualaikum.

319219_10150377905481085_50125406084_9971508_2088206538_n kahkahkah

So dayah, sebab tu aku, pawang, ashadi, fendy tak boleh jumpa user. ko yang kena jumpa user. sebab ko paham bahasa user, dan faham bahasa kitorang ahahaa…

Komen
10 Komen

10 comments:

dayakhs said...
This comment has been removed by the author.
dayakhs said...

so..cam mane plak user n programmer see the tester??as wut??huhuuhuh

Siti Hajar Masri said...

memg betul pun..

So Shy Lady said...

kihkihkih btul3x

mmng trasa dri mcm org zman batu je klau bdpn org terror it huhuhu

nik said...

hahaha..

syalinda johari said...

hahahahahahhahaaa... nak gelak ja aku.. tu laki aku semalam dha sejuk2 nak demam macma kena denggi jaa.

apak cikidong said...

terbaekkk :D

~aSFaLiZa~ said...

bahasa aku korg faham tak wahai programmer n tester? hahahhahaha. ke tak paham bahasa? hahhahaha

Ardini Humaira said...

hehehe lawak jugak nih

mzhany said...

@dayakhs
kitorang nampok ko mcm asakr pegang bom atom ahahhaaa

@hajar
betol kan hajar

@kakD
ahaha jgn lah begitu kakad hihi

@nik
ahaha setuju kan nik...

@syalinda
ahaha sbb benda ni betul kannnn

@apak
yezza

@asfaliza
bahasa ko kitorang faham, sonang je ahahaa...

@dni
kan lawak kan, tapi realiti mcm ni lah